Základná technická podpora v cene aplikácie pozostáva z nasledujúcich špecifikácií.
Technická podpora pracovní dny od 9:00-15:00 hod.
Zákaznícku podporu môžete získať zaslaním e-mailu na adresu: info@ecargo.sk.
V prípade ďalších otázok vás budeme kontaktovať telefonicky.
Vyriešenie (zodpovedanie) technickej požiadavky (pracovné dni) do 72 hodín.
Platená rozšírená technická podpora je doplnková služba k základnej technickej podpore aplikácie.
Technická podpora počas pracovných dní od 8:00 do 15:00.
Zákaznícka podpora prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
V prípade potreby a ďalších otázok vás budeme kontaktovať telefonicky.
Riešenie (odpoveď) na technickú požiadavku (pracovné dni) do 24 hodín.
* Ceny sú uvedené bez DPH. Cena platí pre 12-mesačné predplatné. Počet dokumentov v každom module platí 12 mesiacov. Pri fakturácii firme so sídlom mimo SR účtujeme k cene licencie príplatok + 30 %.