Základná technická podpora, ktorá je zahrnutá v cene aplikácia spočíva v nasledovných špecifikáciách.
Technická podpora pracovné dni od 9:00-15:00 hod.
Zákaznícka podpora realizovaná prostredníctvom zaslania emailu na adresu: info@ecargo.sk.
V prípade potreby doplňujúcich otázok vás budeme kontaktovať telefonicky.
Reišenie (odpoveď) technickej požiadavky (pracovné dni) do 72 hodín.
Spoplatnená rozšírená technická podpora je doplnková služba k základnej technickej podpore aplikácie.
Technická podpora pracovné dni od 8:00-15:00 hod.
Zákaznícka podpora realizovaná prostredníctvom emailu alebo telefonicky.
V prípade potreby, doplňujúcich otázok, vás budeme kontaktovať telefonicky.
Riešenie (odpoveď) technickej požiadavky (pracovné dni) do 24 hodín.
* Uvedené ceny sú bez DPH. Uvedená cena platí pri predplatnom na 12 mesiacov. Uvedené počty dokladov v jednotlivých moduloch sú platné na obdobie 12 mesiacov. Pri fakturácii na firmu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky účtujeme príplatok + 30% k cene licencie.