Základná technická podpora v cene aplikácie pozostáva z nasledujúcich špecifikácií. 
                           Technická podpora pracovní dny od 9:00-15:00 hod. 
                           Zákaznícku podporu môžete získať zaslaním e-mailu na adresu: info@ecargo.sk.
  
                           V prípade ďalších otázok vás budeme kontaktovať telefonicky. 
  
                           Vyriešenie (zodpovedanie) technickej požiadavky (pracovné dni) do 72 hodín.
 
                            
 Platená rozšírená technická podpora je doplnková služba k základnej technickej podpore aplikácie. 
                           Technická podpora počas pracovných dní od 8:00 do 15:00.
                           Zákaznícka podpora prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
  
                           V prípade potreby a ďalších otázok vás budeme kontaktovať telefonicky.
  
                           Riešenie (odpoveď) na technickú požiadavku (pracovné dni) do 24 hodín.
                 
                            
* Ceny sú uvedené bez DPH. Cena platí pre 12-mesačné predplatné. Počet dokumentov v každom module platí 12 mesiacov. Pri fakturácii firme so sídlom mimo SR účtujeme k cene licencie príplatok + 30 %.